Bokmässan 2017
Bokmässan är över för den här gången och det blev många sköna möten under Bokfabrikens blå boll.
 
Bokmässan är speciell. Den är som en enda gigantisk firmafest som håller på i flera dagar där man träffar författarkollegor, läsare och förlagsfolk. Det är varm, det är trångt, det är ett ständigt larm och det är påfrestande för fötter och rygg men vad gör det när det är så fantastiskt roligt!

Här bjuder jag på några bilder från årets mässa:

Jag tillsammans med Mats Ahlstedt i montersamtal om kvinnliga poliser och om deckare som utspelar sig i Göteborg.

Vi hade försläpp på Jägaren under mässan.
 
Ingen bokmässa utan mingel. Här serverar jag bubbel till författarkollegor på torsdagskvällens
traditionsenliga mingel i Bokfabrikens monter.
Håkan Holgén, Anna Wahlgren och Anna Ihrén i minglar.
 
Eli Åhman Owetz i Storytelintervju.
Middag tillsammans med det här härliga gänget.
 

Birgitta Bergin och Christina Larsson.

Jag, Susanne Boll och Anne-Marie Schjetlein.
 
Björn Gadd, Bokfabrikens PR och kommunikationsansvarig i montersamtal med författaren Cecilia Sahlström. Björn höll i mängder av monterframträdanden och tog hand om oss författare - påläst och proffsig. 
 

Här är ytterligare två medarbetare från Bokfabriken som såg till att vår mässa blev så lyckad – Therese Karlsson och Sarah Linton.

 
 
Tack och hej för den här gången!
 
/Kamilla 
 
 
 
 

 

Lars Gustafsson

Tack för att du tog mig med på en bildrundtur på bokmässan. Jag har aldrig besökt den, trots mitt intresse för böcker

Svar: Hej igen, det fick bli en virtuell tur då. Bättre än inget. /Kamilla
forfattarlivet.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress