Första dagen på bloggen!
 
 
 
När det är första dagen på jobbet efter sommarledigheten kan vad som helst hända...som till exempel att man startar en blogg. Jag har tänkt på det i många år eftersom jag älskar att skriva och för att jag själv uppskattar andras bloggar. 
Förutom mitt vanliga jobb som jag försörjer mig på så är jag också författare. Här tänkte jag dela med mig lite av författarlivet som både kan vara superkul och ibland också pinsamt och galet frustrerande! Jag hoppas också bli inspirerad och kanske även inspirera andra och tänkte därför att blogginläggen även får handla om annat.
 
Mitt motto är: Om du bygger lite varje dag på din dröm så kommer du att uppnå den. Utmana mig gärna 😍 Välkommen! 
 
Foto: Min favoritblomma är hibiskus och just denna är fotad på Mallorca 2016.
 
Anna ❤
 
 
Marit Sternang

Vad roligt att du har börjat blogga! Längtar efter lika målande, rafflande och fängslande texter som i dina böcker.
Bra motto! Det ska jag ta till mig...

Svar: Kul att du är med oss Marit!!
forfattarlivet.blogg.se

Gunnar Åkerström

Väntar med spänning på fortsättningen

Svar: Det kommer mer och mer Gunnar : )
forfattarlivet.blogg.se

Håkan

Väntar på dagens inlägg!

Svar: Härligt Håkan!
forfattarlivet.blogg.se

Anonym

Vad roligt! Jag följer. Och håller med, ett steg om dagen - eller flera - så kommer man förr eller senare fram.
Har inte läst något av dig än men planerar det, har både Isfiskaren och Strandsittaren, så det ska bli kul.

Svar: Vad kul att du har mina böcker! Ja en liten bit om dagen räckerockså långt / Anna
forfattarlivet.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress